12/29/2016

Winter Lookbook 2016


Ahojte.

Tak a je to tu! Moje prvé video je na svete a je to samozrejme žáner, na ktorý je orientovaný aj blog, lookbook. Absolútne netuším, či to bude mať nejakú nadväznosť a či budem chcieť niečo ďalej točiť, skôr som toho názoru, že sny by sa mali plniť a že by sme mali skúšať nové veci, ktoré nás lákajú a len skúšaním zistíme, či sa v tom nájdeme, alebo nie.
Tento "projekt" som mala v hlave už dlho a keďže mi Bratislava otvorila nové dvere, dala mi nové možnosti, rozhodla som to využiť.

Popis k videu a jednotlivé kúsky outfitu sú v infoboxe pod videom. 

Tak sa teda veľmi teším na vašu odozvu, konštuktívnu kritiku a nové nápady.



Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena