1/04/2017

naružovo.


Máte aj vy niekedy na hlave nasadené ružové okuliare? Ja vo väčšine prípadov áno. 

Začal sa nám nový rok a s ním prišli aj novoročné predsavzatia, snívanie, hľadenie do budúcnosti a špekulovanie, čo nám rok 2017 prinesie a čo naopak vezme. 
Dávate si aj vy novoročné predsavzatia? Priznám sa, veľmi tomuto trendu neholdujem. Som názoru, že ak po niečom túžime, nepotrebujeme nový rok na to, aby sme začali s realizáciou našich predstáv. Je síce pravda, že často som si novoročné predsavzatia dávala, no nikdy som im neprikladala vážnosť a dávku reality. Bola to len akási rutina, zvyk, (keďže to robili všetci, prečo by som nemala aj ja) ale 2. januára moje predsavzatia často stratili svoje čaro. Ale, tento rok som sa hecla a mojim najdôležitejším predsavzatím bolo raz a navždy skončiť s naivitou. Viete, väčšinu svojho života snívam, hľadím na svet ružovými okuliarmi, často naivne a vo všetkom negatívnom sa snažím nájsť aj to pozitívne. Ale nie vždy je to fajn. Netvrdím tým, že snívanie a zidealizovanie si predstáv je zlé. O tom vôbec nepíšem. Práve naopak. Majte veľké sny. Mám na mysli skôr prílišnú naivitu, ktorá sa častokrát odzrkadľuje len v sklamaní a myslím, že nás veľakrát ťahá len dole, k zemi. 
Tak by som si teda do nového roka chcela sľúbiť, že sa budem snažiť toto predsavzatie dodržať a vám prajem to, po čom najviac túžite, veď vy už viete.

Ale čo sa outfitu týka, tak všetky oči na mne.. 😀 Keďže som ešte stále na východe, nemohla som si odpustiť vetu: "Radšej poďme fotiť niekam, kde nie je veľa ľudí" a tak sme spolu s mojou dvornou fotografkou Katkou fotili blízko môjho domova na krásne zasneženej cestičke smerom do lesa. A zasa naivne som si myslela, že tam nikto nebude, no opak bol pravdou a na moje počudovanie sme dokonca stretli aj jednu milú tetušku, ktorá sa k nám prihovorila a pýtala sa, či ideme na "tancovačku", reku keď mám takú sukeň. 😀 

Majte úspešný rok milí moji čitatelia. 











Sukňa: ER Fashion / Koženka, Topánky: Forever 21 / Šál: Darček / Čelenka: Six / Kabelka, Rukavice: Poľsko / Rolák: Stradivarius / Prsteň: Zlatníctvo

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka 

2 komentárov:

  1. Bože, miluji tyhle sukně a jsem neskonale vděčná, že už mám taky jednu v šatníku :))

    OdpovedaťOdstrániť

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena