9/17/2015

Orange blouse...


Už keď sa nám opäť začalo tak otepľovať vytiahla som zo skrine krásnu jemnú blúzku (keďže v lete som VIAC-menej mala pauzu a nemohla som vám ju ukázať). Mám ju z Prahy a bola to skvelá kúpa. Najviac sa mi páčia detaily v hornej časti chrbta a aj to, že je voľná a jemná. Nejako sa mi už nechcelo špekulovať, čo k nej zvoliť, aby pekne vynikla, tak som si obliekla len obyčajné biele rifle, koženku a skombinovala to so sandálkami vo farbe blúzky. Chápem, že je to len taký obyčajný "neblogersky" outfit, ale mne sa také niekedy páči. :-)

Užívajte "leto".








Blúzka: Gate / Nohavice, Kabelka: F&F / Koženka: Poľsko / Topánky: Darček / Okuliare: Vintage / Hodinky: New Yorker / Náušnice: Zlatníctvo, Avon / Prstene: H&M 

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

1 komentárov:

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena