9/24/2015

Lacláče.


Zdar!

Lacláče som si zamilovala. Keď som si ich prvý krát vyskúšala pripadala som si ako krtko. :-D Nebola to láska na prvý pohľad, ale až na ten druhý, tretí... Ak jednoducho nemám čo na seba, sú to pravé orechové. Sú pohodlné a sama som sa čudovala, ako flexibilné. Videli ste ich na blogu asi pred 2 týždňami, trošku v inej kombinácií. Vtedy som to dala do detského looku a bolo to fajn. A sami vidíte, ako sa dá na pohľad z obyčajných lacláčov vhodných (na prvý pohľad) len do športového štýlu vytvoriť aj outfit na oslavu, párty, alebo na nejakú nóbl udalosť. Potrebujete na to len lodičky a nejaké doplnky. Ja som si vybrala svoje modré, ktoré spravili krásy farebný kontrast. Doladila som to náhrdelníkom, rúžom a lakom na nechty v rovnakej farbe. Zaujímavé, že aj obyčajný rúž dokáže dotvoriť outfit. 

Čo vy na to?














To sme s Katkou skúšali novú app-ku, ktorá vás vymaľuje ako od špičkového vizážistu. Výslednú fotku ste mohli vidieť včera na instagrame

Lacláče, Hodinky: New Yorker / Lodičky: topankovo.sk / Košeľa: Terranova / Kabelka: Poľsko / Náhrdelník, Náramok: Darček / Náušnice: Orsay / Prsteň: Čínsky obchod

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena