9/13/2015

Back to childhood


Čau!

Ešte si pamätáte na tie časy, keď sme boli deti? Milé, zlaté, drobné a usmievavé. Jediné, čo nás dokázalo rozplakať bol hlad a nulová schopnosť prispôsobiť sa. Žiadne problémy, plno snov. Všetko nám bolo jedno. To, čo nám "dospeláci" videli na očiach, to sme aj mali. Veľa hračiek, každý sa o nás len staral a pomáhal nám. Veď čo je krajšie ako byť dieťa?

To, čo mám dnes na sebe je taká spleť kúskov, ktoré som s obľubou nosila ako dievčatko. Trakové nohavice, copy (občas aj "fontánka" :-D) a ruksak. Takto sa mi to celkom páči, čiže toto oblečko budem nosiť, aj keď nemám 5 rokov. Tieto tzv. zakrútené copy sú vraj veľmi štýlové, tak som ich chcela vyskúšať aj ja a musím povedať, že sa mi to zapáčilo. Najlepší "cukrovovatovský" svetrík som kúpila za 30 centov a bola to tá najlepšia investícia vôbec. :-)

Prajem najkrajšiu nedeľu.









Lacláče, Ruksak: New Yorker / Sveter: Second hand / Topánky: Gate / Okuliare: Poľsko / Náušnice, Prsteň: Orsay

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena