5/19/2015

When nothing goes right. Go shopping!



Leto je už za rohom a teplo je konečne aj u nás! Mám rada tieto dni, keď ráno vstanem a slnko sa mi cez okno tlačí do izby. Ráno mám obrovskú chuť vstať. Keďže asi 2 týždne sme u nás mali počasie upršané, zamračené, ale bolo poriadne dusno. Ja také nemám rada! Radšej nech je zima, len nech svieti slnko. Je to neskutočné, ako ma slnko dokáže nabiť. 
Poznáte to aj vy?

Tričko je perfektné a vystihuje každú nákupnú maniačku. :-D Mne osobne sa veľmi páčia tričká s rôznymi nápismi, ktoré vystihujú danú osobu. Je to veľmi hravé, výstižné a už na prvý pohľad si viem spraviť predstavu o danom človeku (a teraz nech mi ešte niekto povie, že móda/obliekanie/štýl nehrajú žiadnu úlohu v našich životoch) a aj ja, keď si dám tričko s nápisom/obrázkom je hneď každému jasné, čo chcem povedať. Doma mám ešte niekoľko podobných, tak sa na nich môžete tešiť. ;-)

HĽADÁ SA FOTOGRAF/KA...Svidník a okolie! Ak poznáte niekoho, kto to s foťákom vie, prípadne ho fotenie baví a chcel by sa podieľať na tvorbe (outfitových) fotiek na blogu, let me know! Ak máte záujem, alebo poznáte niekoho kreatívneho píšte mi na biankaguzyova@gmail.com, alebo na moju FB stránku. Ďakujem a teším sa na nové spolupráce! :-*










Sako, Okuliare: Vintage / Boyfriend rifle: Terranova / Tričko: House / Lodičky: Darček / Kabelka: od Ježiška / Náušnice, Prsteň: Gate

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena