5/13/2015

Sme. Nie sme.


Trošku som tento blog posledné 2 týždne zanedbávala, ale teraz sa to budem snažiť zmeniť. Dnes začnem trošku zostra.

Neviem, či ste si to všimli, ale žijeme v strašne chorej dobe. Keď vidím tie 14 ročné dievčatá na instagrame/facebooku, ako vystavujú svoje "plné" výstrihy, ako si zvyšujú svoje ego v trápnych statusoch, vyplakávajú v komentároch, liečia svoje zlomené srdcia pred celým svetom s pocitom, že zjedli celú múdrosť sveta, poprípade radšej zhodia niekoho iného, namiesto toho, aby sa nad sebou zamysleli, pýtam sa sama seba: "To akože fakt?" Keď som ja mala 14, cítila som sa ako také malé "hovienko" a myslela som si, že neznamenám nič pre nikoho. Niekedy som chcela len splynúť s davom, aby ma nikto nevidel a nevedel, že existujem. Ale dnes to je už úplne iné.

 Dievčatá, naučte sa vážiť si seba a potom si môže niekto vážiť vás! Chváliť sa kamarátkam, koľko chlapcov som už mala, koľko som toho v piatok večer vypila, čo som vyviedla a ako som potom vyzerala, je nad moje chápanie. Akosi sa úplne posunula hranica výchovy, rešpektu a celkovo pohľadu na život. Cítim sa ako v pokazenom filme! Z každej strany samá faloš a pretvárka. Všetci sme zrazu odborníci na život (môžno si teraz niekto bude myslieť, že ja sa tu hrám na odborníka, ale...nech si už všetci myslia, čo chcú) a druhému závidíme aj "nos medzi očami".

O všetky tOp fotky na blogu sa stará Katka Ždiňka 









Sveter: Darček / Rifle, Čižmičky, Klobúk: H&M / Tričko: Kik / Kabelka: F&F / Náhrdelník: Šperky Marlo / Okuliare, Hodinky: New Yorker / Prstene, Náušnice: Orsay 

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena