6/01/2015

Máj 2015 #spomienkovo




Ahojte :-*

Ozývam sa opäť po nejakom čase a to so zhrnutím mesiaca. Máj nebol na zážitky veľmi prajný. Aj keď bolo veľa príležitostí vyjsť niekam, stále to skomplikovalo buď počasie (čo sa hlavne odzrkadlilo aj na malom počte outfitov v tomto mesiaci), alebo nejaké iné nepriaznivé podmienky. Takýto škaredý, upršaný a nudný mesiac som dávno nezažila. Takže sa Vám týmto aj vopred ospravedlňuje, za možno trošku nezáživné fotky. 

Čo je síce pravda, máj bol veľmi produktívny na tzv. selfie. :-D




 Niekedy v strede mesiaca sme sa s rodinou vybrali do Bardejova.


V Tescu boli 30% zľavy na všetko oblečenie F&F a ja som neodolala.

Upršané dni sme trávili so spolužiačkami jedením a "vyvaľovaním".


A v nedeľu sme predčasne oslávili MDD v Košickej ZOO. :-D 



#love


Tento mesiac ste mohli vidieť (len) 3 outfity.

A okrem iného by som Vám chcela odporučiť  tento mega balzam na pery z DM drogérie.
Vydržal mi takmer rok (a ja som ten typ človeka, ktorý potrebuje pomádu každú hodinu) a krásne vonia.

Aj keď máj nebol nabitý akciami, v júni ma čaká o to viac zážitkov (snáď všetko vyjde a všetko stihneme), tak sa máte na čo tešiť. Hneď zajtra odchádzame do Popradu na Awakening Slovakia (viac info o tejto akcií nájdete TU) so špeciálnym hosťom z Austrálie skupinou Hillsong Young & Free a okrem nich aj veľa ďalších slovenských skupín. Určite pridám aj nejakú fotku na FB, aby ste aj vy, ktorí ostávate doma mali predstavu. V záverečnom júnovom zhrnutí Vám o tom, ale aj o iných veciach, ktoré na mňa čakajú určite napíšem čosi viac.
Či už malým, alebo starším prajem krásny zvyšok MDD.


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena