5/06/2016

Spring, is that U?


Spomínate si, ako som vám 2 články vzad písala o tom, že hľadám identické lodičky, ako boli tie v príspevku, len v magentovej farbe? A viete čo? Našla som ich a som z nich happy! Nie sú síce magentové, ale fuchsiové, no veľa ľudí to aj tak nerozoznáva. Ružová, ako ružová. 😀 Majú o kúsoček menší podpätok, čo mi o dosť vyhovuje. Našla som ich na stránke iModa.sk, mali jediné jedno moje číslo a keď som ich videla, skoro som "zgegla" a hneď som ich objednávala. Nestáli ani nejakú horibilnú sumu, ktorá by ma zruinovala (tuším, že boli ešte lacnejšie, ako tie modré) a tak bolo rozhodnuté. 

Čo sa týka jari, mám ju rada. Každé z ročných období ma svoje čaro, to je jasné, no na jari sa mi najviac páči, že je plná farieb, rovnako, ako jeseň. Perfektné je aj to počasie. Keď ráno idem z domu so slnečnými okuliarmi a sukňou, je super, že poobede na mňa prší a premokajú mi topánky. Srandujem... Našťastie, dnes to na takúto smršť nevyzerá. Obloha je krásne belasá a slnko sa mi prediera cez žalúzie. Takéto dni majú naozaj svoje čaro, aj keď sedím doma a čumím do kníh. 
Outfit je rovnako ladený do tohto farebnejšieho obdobia. Bielu som doplnila bielou a ružovou a zaexperimentovala som výraznou kvetinovou čelenkou, alebo ak chcete partou. Mám ju doma už rok, no minulé leto som sa ju nejako neodvážila kombinovať. Hádam, že toto leto ju poriadne prevetrám. S fotkami sme sa trošku rozšupli, čiže ich je o čosi viac. 

Užívajte si tieto teplé a krásne dni (ak sa nemusíte učiť, 😀 pochopiteľne).











Sako: Mumax / Rifle: F&F / Košeľa: Vintage / Lodičky: iModa.sk / Parta: Primark / Kabelka: H&M / Náušnice: Six

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

2 komentárov:

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena