3/03/2016

Zimnô


Sa zbláznim z toho počasie. :-D Minulý týždeň to bolo, ako na hombalke. Jeden deň prší, druhý zasa svieti slnko. Keď som sa včera zobudila, myslela som, že odpadnem. "Zasa sneh?" Viete, už som sa aj celkom tešila, že konečne vytiahnem zo skrine koženku, conversy, sukne a šaty (nie, žeby som ich v zime nevyťahovala, ale v jari na vás ľudia aspoň nepozerajú, či ste cvok :-D) Keď ráno vstanem a vidím, ako sa mi slnko prediera cez žalúzie, je mi hneď "sveta žiť" a parádiť sa. To, sa aspoň mne, v takých tých upršaných a pochmúrnych dňoch veľmi nedarí. Väčšinou skončím len pri vyťahanom svetri a bunde, ktorú mám 4 roky. Je tiež pravda, že by bolo celkom zbytočné parádiť sa do dažďa, keď školu máte na druhej strane mesta a dáždik, ako po 2. svetovej. :-D Tento rok som dokonca neoprášila ani lyže, no gumáky boli mojím verným spoločníkom po celú zimu-nezimu. Neberte to teraz tak, že zimu totálne milujem, ale povedzme si pravdu, čo to boli za Vianoce bez snehu?

Trošku detská čiapka s uškami a najlepšia deka na krku sú moje tOpky, ktoré mi spríjemňovali každý môj krok. Aj keď bol už o čosi teplejší deň a chcelo sa mi "žiť", zvolila som ešte zimný outfit, lebo povedzme si pravdu, na blogu tých zimných až tak veľa nebolo a mám také tušenie, že to bol už aj posledný. Ale jeden nikdy nevie.





Šál: C&A / Kabát: Mamkin / Nohavice: od Číňana / Ruksak: New Yorker / Čiapka: Takko Fashion / Čižmy: Deichmann 

Fotograf: Dominika Škrabová


Faith. Love. Fashion.
Biank

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena