3/23/2016

♡Stužková♡


Príspevok zo stužkovej ste už mohli vidieť, no vtedy som vám ukazovala len moje šatičky a opisovala som vám celý príbeh, ako som k nim prišla. Dnes to bude o celom priebehu stužkovej. Tento článok tu mal byť už dávnejšie, lebo povedzme si úprimne, stužkové obdobie je už dávno za nami a ja som teraz dosť neaktuálna, ale chcela som počkať na celý zostrih z „najlepších stužkových 2015“. A kedže som vám to sľúbila, tak si spoločne aspoň zaspomíname a vy si tak môžete pripomenúť tú vašu stužkovú a možno pobilancovať, čo bolo to tOp na tej vašej. Vlastne, ja ani neviem, čo vám tu mám teraz písať, lebo to bolo už tak dávno, že všetky tie euforické pocity už opadli. No proste bolo to mega, super, najlepšie... Náš gaudeamus bol totálny prepadák, ale aspoň máme na čo spomínať, program dopadol na jedničku a všetci sme sa bavili, domov som prišla o 7 ráno. :-D Pozri si fotky, ktoré vravia za všetko. Z tej hromady som vybral asi tie najvýstižnejšie a snáď sa vám budú páčiť. Zostrih z našej stužkovej si môžeš pozrieť TU a u mňa doma na poličke leží celé DVD, tak ak si ho chceš pozrieť, kľudne píš, nemám problém ho požičať.

Už každý z vás asi vie, že stužkovú nám kamerovali chlapci z Cube art pictures (ak si ešte stále nevidel najlepšie kradnutie triednej knihy - Horná Dolná, rýchlo to naprav :-D, zobrazenia a "lajky" nám tam pribúdajú jedna radosť) a fotila Maruška. To už je až trápne, ako ja ich stále všade a pred každým vychvaľujem, ale darmo, najlepší sú! A ja si budem do smrti vďačná, že som si ich krvopotne vybojovala. :-D  Ak to čítaš a nemal si ešte stužkovú (ak si už mal, tak môžeš len ľutovať :-D), tak ja ich nemôžem nič iné, len odporučiť!

Čavelo! 














Najlepších mám ♡


















Tu som vo svojom živle! :-D



Fotograf: Maruška Jeňová


Faith. Love. Fashion.
Bianka

1 komentárov:

  1. The best gambling sites in India - JTM Hub
    The best gambling sites in India · Betway · Betway 거제 출장샵 · 성남 출장마사지 VBet. The best online betting 수원 출장마사지 experience in 태백 출장마사지 India. · Betway 청주 출장안마 is a huge choice for betting on sports

    OdpovedaťOdstrániť

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena