12/10/2015

Burgundy


Ahoj.Čau. Zas som raz tu s aktuálnym príspevkom. Vonku (aspoň u nás) to veľmi na "Vianoce už prišli" nevyzerá a taká tá pravá Christmas atmosphere neprichádza. Zima nepatrí medzi moje obľúbené obdobia, ale určite to v každom z nás vyvolá nejaký ten pocit, ak vidíme za oknom padať veľké chumáče snehu a na námestí rozsvietený vianočný stromček. A všetky tie svetlá a ozdoby. ♡ 
V utorok bol vo Svidníku Coca-Cola Vianočný kamión a moje detské srdiečko sa veľmi zaradovalo, keď ho videlo. :-D Poviem vám, bolo to naozaj super. Celú atmosféru by perfektne podčiarkol sneh, ktorý dúfam, že čoskoro opäť príde.

Dnes len taký úvod do Vianoc, keďže moje "oblečko" nevyzerá veľmi zateplene. Zopár kúskov sú zo zimnej edície (resp. jeden :-D), ale skôr som sa obliekla do jesenného počasia. Žiaden tu ešte nebol a tak som sa rozhodla to spraviť takto. 





Kožušinová vesta: Taft / Koženka, Silonky: Poľsko / Sukňa, Klobúk: New Yorker / Topánky: H&M / Kabelka: F&F / Tričko: Vintage / Prsteň: Orsay / Náušnice: Oriflame

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena