7/27/2015

Be creative!



Po menšej blogovej pauze som tu opäť a rozhodla som sa začať s outfitom, ktorý som vám sľúbila. V outfite som nepoužila čiernu farbu! :-D

Kraťasky, ktoré môžete vidieť sú dá sa povedať vyrobené. V dedkovej skrini som našla perfektné rifle na štýl tzv. mom jeansov, ktoré sa mi veľmi páčia. Pôvodne som ich chcela nosiť ako klasické rifle, ale rozhodla som sa si kúpiť radšej normálne mom jeansy z obchodu a z týchto som si spravila kraťasky, kedže svetlé krátke nohavice s vysokým pásom som zháňala dlho. Prestrihla som rifle a moja šikovná maminka mi rifle prešila-podšila-zašila a vzniklo niečo takéto perfektné, z čoho sa veľmi teším. Takže všetkým odporúčam, ak nájdete doma možno aj úplne nepoužiteľnú vec, ktorú by ste možno za iných okolností poslali do pekla, skúste ju "postrihať" a byť kreatívny, možno Vám z toho vyjde niečo úplne nádherné, čo využijete.

Ozaj, o necelé 2 týždne sa chystám na Campfest, chceli by ste nejaké video?

Užívajte si dni! :-)





Kraťasy: DIY / Sako, Tričko, Perly: Vintage / Lodičky: Poľsko / Kabelka: Medžugorie / Hodinky: Facebook / Opasok: Terranova / Náušnice, Prsteň: Orsay 

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

4 komentárov:

  1. Si velmi krasne dievca.To video z toho festivalu bude urcite super,tesim sa na neho.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uplne mega brutalne vlasy mas :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super inšpirácia :) teším sa na video a camp :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem :-* ste super, všetci!!! ♡♡♡

    OdpovedaťOdstrániť

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena