4/29/2015

Long hair. Long skirt.


Milujem šaty, sukne a všetko, čo sa pri fúkaní vetra vlní. Je to úplne super, že nemusíme (a hlavne my dievčatá) byť celý deň "natrepané" v úzkych rifliach, ale z času na čas sa trošku "odvzdušniť" sukňou. Aj keď, za seba hovorím, že sa cítim komfortne aj v dobre padnúcich rifliach, ale sukni a šatám nikdy neodolám. Sukne nosím veľmi rada aj v zime a vtedy nepočujem nič iné, iba: "To ti nie je zima?" ...NIE, nie je mi zima, ináč by som to asi nenosila, keby som sa každý deň mala triasť ako osika (aj keď je pravda, že treba niečo vytrpieť, ale povedzme si pravdu, až taký exibicionista nie som, aby som chodila v niečom, v čom mrznem) a okrem toho nosím stále aj hrubé pančušky, ktoré ma dokonale zahrejú. 

Narozdiel od iných sukní, túto, ktorú môžete vidieť v dnešnom outfite v zime nenosím. Táto sukňa je určená hlavne na leto, no tentokrát som sa rozhodla ju zapojiť do mierne jarného outfitu a mne sa to veľmi páči. Po takejto maxi sukni som túžila asi od času, kedy sa začal vysielať seriál Búrlivé víno. Vtedy to bol akýsi ošiaľ, že všetci si začali kupovať rifľové bundičky (aj tú mám :-D) a dlhé sukne v rôznych farbách (čoho bola samozrejme spúšťačom seriálová Nina Dolinská a jej veľmi jemný, pohodlný a dievčenský štýl, ktorý uchvátil stovky žien/dievčat/dám na Slovensku). Dlho som takúto sukňu zháňala, ale všade mi prišli úplne rovnaké a nechcela som vyzerať tuctovo, alebo ako "Haňa z valala" :-D Asi pred rokom som ju našla v Prahe, celkom sa mi zapáčila aj na mne a tak už mi nič nebránilo kúpiť si ju. Ináč je dnešný outfit úplne obyčajný a vhodný hocikam.

BTW, dnes je to presne mesiac, od založenia blogu a tak som sa rozhodla, keďže sa ľuďom páči moja tvorba, že sa posuniem aj na facebook a viac zverejním svoje príspevky, aby som mala bližšie ja k Vám a vy ku mne. :-* Takže od dnešného dňa môžete lajkovať, komentovať a zdieľať moje príspevky už aj na facebookovej stránke Faith Love Fashion BiankaGuzyová.
Za každý jeden "lajk" a spätnú väzbu Vám vopred ďakujem!







Koženková bunda, Lodičky: Poľsko / Sukňa: C&A / Košeľa: New Yorker / Kabelka: F&F / Okuliare: Vintage / Náušnice: Six / Prstene: H&M

Fotograf: Katka Ždiňaková


Faith. Love. Fashion.
Bianka

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Follow me

Author

Contact Us

Contact

Používa službu Blogger.

© Faith. Love. Fashion. Bianka, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena